Thursday, December 31, 2009

tOdAy is Hepy nEw yEar.. n TodAy Is my sadness day!!T_T

slmt mnymbut thn baru smue...
azam baru??azam baru?? azam baru???apa azam baru?????
xdpt nk pikir kn lg..
azam yg dulu2 pon xtrcapai lg niyh..mcm ne nk ade azam bru??aduyai....

ari ni jugak ari sedeyh..krn aku akan pulang ke ipoh semula...kerna cuti pon telah hampir tamat..
lemah nye.....sedeyh nk tnggalkn smue org dlm keluarga aku!!....sedeyh nk tngalkn rumah....T_T

sedeyh3..........................................................

4 januari bermula la episod pertama aku di rcmp unikl setelah cuti selama sebulan lebih....

seronok brcuti....pegh...bila masok musim sem baru,mestilah dpt result kn???ini lah yg aku plg sedeyh..dan xnk tahu kalo boleh.......ari2 yg mmg xdi tunggu2....tp walubgaimanapon,aku harus tempuhi jua.....

2 comments:

Unikversiti said...

Salaam. ih ih ih kesiaaan. Semoga ditabahkan hati kamu. Cobaan. Salam tahun baru semoga bertambah ceria dan bahagia, dirahmati dan diberkati oleh Allah sentiasa :)

ucuuu said...

insyaAllah.terima kseh^_^hepy new yaer too