Friday, December 18, 2009

seteLAh sEkIAn LAmE AkU tidak mngUPDATE blog...

first day in kem U best..brgambr bersama capt.zainin!!^_^

SEE!!!!!mamat niyh!!!hahahaa......



salam....kini ucuuu kembali aktif tulis blog..
setelah sekian lama...busy dgn aktiviti2 yg merungsingkn kepala otak ku....huhu...

skunk ucuuu sdang cuti sem....seronok la cuti niyh.....
mcm2 bnde leh buat......

ari tuh...pd 1 disember hngga la 7disember....ucuuu, syiera,wawa, aish,dayah dan jugak ieka pegi mengikuti KEM U BEST.....wah....inilah satu2 nye kem yg aku pegi,rse seronok sgt.....
kem ni nme penoh nye..."kem keusahawan bestari"....bile di pendekkn...kem u best la kn..huhuhu...

smue peserta yg trlibat dlm kem ni,smue budak2 unikl seluruh malaysia....huhuhu....

rsew best sgt first day ucuuu di sini....

sbb first day lg,group kitorunk la plg kecoh...dak2 rcmp yg sgt HOT la konon nye kn..hehee..
dayah la ketua kitorunk...mmg besh la dayah sbg ketua!!smue agree die jadik ketua!!
ucuuu lg la suke...
kalo xde dayah..mesti xhappening kn....huhuhu.....
dayah...ko0 lah leader yg plg besh penah aku ketemu....hehehehe....thnks dayah sbb bimbing kitorunk smue ok je.....xmara2.....sabar dgn smue kerenah ank buah ko niyh..hehehee.....


kitorunk smpai2 je..dak2 mimet tegor kitorunk....
,mule2 dorunk ngaku,dorunk dak rcmp...hahaha.....SILAP besar la...sbb kitorunk ni yg wakil RCMP kn....lawak2......xsngke la dorunk ni sporting abesh la.....besh2..kwn dgn dorunk...kwn je la kn......huhuhu.....akhirnye trbongkar jugak yg dorunk sbenrnye dak mimet,sbb dorunk lepak depan skali,pastu asek kene perli dgn en.bakhtiar je kn...hehee.....

yes2!!!say" PERHATIAN!!!",kata encik bakhtiar...
"KEM U BEST!!!",kata peserta2 kem u best!!huhuhu^_^


mule2,aku dgn yg laen2 smue agak BLUR la.....mimet ni ntah dr mne ntah kn...xpenah dgr kot....huhuhu.....rupe nye kitorunk satu negeri je kot......cume dorunk kat hulu sne..kitorunk RCMP kat hilir sini...hehehehe......

pergh....dok dlm hall ni,mmg trsagt la PANAS....hahaa..mksud nye COLD giler la weyh....

rase mcm nk mati kesejukan je dok dlm hall tu taw.....
tp dengar celoteh encik bakhtiar mmg best sgt la...lawak je org nye....bersemangat lg tuh.....

fisrt2 day lg kitorunk dah dpt assingment perlu kitorunk laksaanakn......
assignment prtama ni,kene buat poster la beb!!!!!!
aku la pereka poster tuh!!hahaha...di smping kawan2 yg laen beri idea jugak kn....^_^

letih2 wat poster ni,sbb aku mne la pndai gne publisher,xpenah gne pon...

pastu dtg la ade herooo MIMET ni weyh.....mcm kamal adli uh,kalo tgok dr blakng la...huhu..
dia la mmbantu kami mncarik utnuk tulis text dlm publisher uh....

walopon itu je yg die buat,,,tp kitorunk sgt la mnghargainye la kn...

mule2 uh,ade la dtg mamat perasan yg asek puji2 abg senior kitorunk satu campus uh....
agak kebengangan la dgn mamat perasan ni kn!!!
die dtg ingat kn nk tolong,,last2 seolah2 mcm nk memerli rcmp....
xpuas hati btol kitorunk ni....tp sabar je dulu..layan kan aje......

tp brsyukur giler la kn,dak mcm kamal adli uh dtg menelamatkn keadaan kn...nseb baek...hahaha...pdn muke ko mamat perasan!!hahhahaa....^_^

di sini.....aku nk paparkn gmbr2 mase first day kitorunk smpai......^_^
kitorunk smpai naek monorail...barang2 ayah bawak kn...sbb nk muat satu kete smue,,mmg xleh la kn...hehehe....smue badan semangat2 niyh...hehehe.....
yg best nye kn beb,aku boleh plak trserempak dgn ade sorunk mamat bekas skola cheras dulu..kire mcm senior aku la..
nme die faliq!!!aku masih mngingatinye lg...muke die aku kenal sgt la...xpenah lupe....

die usha aku gak,,agaknye mesti die ckp,mcm kenal jugak lak gurl ni kn,,,hehee......
comfirm!!!aku usha punyer usha,aku pasti dan yakin yg die faliq aw....tp aku mls nk tego la...takot silap org la jugak kn..hehehee......

last2 uh....die turun dulu dr kitornk,kitorunk turun medan tuanku...die turun kat bukit nanas....

aku sempat gak la snap muke die dlm diam2...hahaha......!!!^_^nnti aku letak gmbau die eik..kuikukuikui......

No comments: