Wednesday, December 12, 2012

♥~kETiKa AkU mEnciNTai DIA~♥

Bismillahhirrahmannirrahim..
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Aku mencari.. Aku mencari..
Di saat aku mulai mengenali diri Mu..
Berharap Engkau jadikan ku kekasih hati Mu.. Dan berharap Engkau mencintai diriku.. Dan berharap lagi agar Kau semakin dekat dengan hidupku..

Bila aku sendiri, hidupku terasa sunyi sekali..
Di saat aku sentiasa memerlukan Mu.. Tidak pernah sesekali Kau tinggalkan aku..
Kerana Kau sentiasa disisiku..

Tika ku terjaga dari mimpiku..
Aku sedar akan segala nikmat yang telah Engkau beri kepada ku..
Aku inginkan Engkau sentiasa berada disampingku..
Aku ingin menemui Mu dan bermunajat kepada Mu sepanjang jagaku..
Dan aku jua ingin Engkau tahu, 
betapa aku sangat 'MENCINTAI DIRI MU'..
 YA ALLAH.. YA TUHAN.. YA RAHMAN.. YA RAHIM.. 
Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang..

Moga Engkau sentiasa menjagaku..
Menjaga hatiku ini untuk senantiasa mencintai diri Mu..
Tidak akan aku berhenti untuk mencintai Mu..
Maafkan aku kerna selama ini aku terlalu manja dan leka dengan DUNIA tanpa memikirkan AKHIRAT MU..

MAAF.. Sungguh ku pohon kepada Mu.. Ya RABBI..


Dan aku ingin Kau tahu betapa

aku sangat 'MENCINTAI DIRI MU'..
YA ILAHI..
_Ucuuu Solehah_

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Akhir kalam dari Ucuuu,
"Tingkatkan KEIMANAN dan KESABARAN, moga kita menjadi insan yang tinggi KETAQWAAN dan KECINTAANNYA kepada ILAHI.. InsyaAllah..^_^.."

No comments: