Thursday, April 12, 2012

♥~Ya Rasulullah~♥

 Bismillahhirrahmannirrahim....

Aku ingin kau menjadi mimpi indah malam tidurku..
Aku ingin menjadi salah seorang yang kau rindui..
Langkahku akan longlai tanpa semangat yang telah kau ajarkan kepada ku...

Aku ingin menjadi seorang

yang sering menjadikan akhlakmu sebagai ikutan para mukminin..
Aku ingin kau tahu bahawa aku terlalu menyayangi dan merinduimu..

Walaupun tidak dapat bertentang mata,

tetapi dengan mengenalimu, ia telah membuatku tenang,
kerana ku tahu kau lah kekasih Nya..
Tanpa segala ajaran dari dirimu, aku merasa hilang... dan sepi...
Moga kau beri syafaatmu buat diriku..
NABI MUHAMMAD SAW -Ya Rasulullah, Pesuruh ALLAH..- Nabi Muhammad SAW..
 pinjam gambar dr Rusydee Artz jap..ehhe...

Akhir kalam dari Ucuuu,
"Tingkatkan KEIMANAN dan KESABARAN, moga kita menjadi insan yang tinggi KETAQWAAN dan KECINTAANNYA kepada ILAHI.. InsyaAllah..^_^.."

No comments: