Thursday, April 12, 2012

♥~YA ALLAH~♥

 Bismillahhirrahmannirrahim....

Aku terlalu lemah tanpaMu..
Aku tidak boleh hidup tanpa Kau disisiku..
Aku tahu Kau akan sentiasa disampingku..
CintaMu memang tiada tandingannya..
kerna itu aku menyanjungiMu..

Sepanjang mata ini tidak tertutup,

Sehingga jantung tak berhenti berdegup,
Selama itu pun, aku hanya impikan diriMu utk berada disisiku,
kerna ku tahu, Kau lah cinta sejatiku..

DariMU, Kutemukan hidupku..
Bagiku, Kau lah CINTA HAKIKI KU..

Bila sudah tertulis suratan takdir untukku,
Pasti ini adalah yang terbaik untukku,
Kan kujadikan Kau teman ku bermanja
dan tempat ku mengadu nasib hidupku,
ALLAH -Ya Allah.. Engkau lah Maha Pengasih dan Penyayang..- ALLAH
~Ucuuu Solehah~
 
Akhir kalam dari Ucuuu,
"Tingkatkan KEIMANAN dan KESABARAN, moga kita menjadi insan yang tinggi KETAQWAAN dan KECINTAANNYA kepada ILAHI.. InsyaAllah..^_^.."

No comments: