Monday, November 8, 2010

sAje mengisi mAsE LAPANG^_^, jgn IKUT gaya ni.hehehe

Tatacara Jawab Telefon Paling Kerek.

Sebenarnye cara menjawab tepon yang kite amalkan adalah salah
dan kebanyakannye sama, terpikir kah anda untuk menjawab dengan
jawapan yang betul??
Jadi disini kite akan cube untuk menukarkan
jawapannye (tak le boring sangat lebih lg kalu yg kejenye mmg jawab tepon)

1) Soalan: haloo, may i speak to bedah please?
Jawapan: maap sini bukan balai polis.

2) Soalan: haloo, siapa disana?
Jawapan: ntah saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane.

3) Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
Jawapan: nak cakap cakap je ler buat ape tanye saya.

4) Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
Jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur

5) Soalan: haloo, mak ade rumah?
Jawapan: mak takde rumahbapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.

6) Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?
Jawapan: maap nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye time kacih.

7) Soalan: haloo, tolong panggilkan samad saya nak bercakap dengannye
Jawapan: sila panggil sendirisaya sibukmaap

8) Soalan: halloo
Jawapan: haloo pusat sakit mental disini anda ingin mendaftar?

9) Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya
Jawapan: maap ini bukan kaunter pertanyaan.

10) Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?
Jawapan: sila dail sekali lagi kalau saya masih menjawab betul le tu.

11) Soalan: assalammualaikum.
Jawapan: waalaikummussalam(tupp!terus letak tepon salam kite wajib
jawab)


fOOTnotE:.... XLEH tahan,mesti aku tergeLAk sowank2..hehee^_^

4 comments:

•✿•fitri ain•✿• said...

haha..

ucuuu said...

LAwAk kn fitri... huhuhu...

wanie m'nJ said...

gila je!!!
nak amalkan la,tp takot ada yg hangin..haha

ucuuu said...

tu la pasal..bhaye gak la..ahhaa...