Friday, July 17, 2009

hAppInEss-whAt abOUt nOw

Moh kIter mnjAmu sELErA dI "PARApaapappaaa..." mc'D" la oi....hahaha^_^
[pic telah di delete]


Ha, nk citer sket la kn pe kejadian yg brlaku mse aku nk mnjamu selera kat mc'd niw.... hahahaa...bile tringat nk trgelak ade,nk ketawa ade, malu pon ade, nk mara xde la...hahahaa.... tp segan giler la dgn owg ramai.... tahu x pe yg brlaku???... ni ha,spupu kesyngn aku ni ha, aku tgah dok syok3 tnggu die pi beli mknn, tetibe bile die dtg kat aku nk antar mknn, air coca cola uh btol3 mndarat atas meja dgn huyung-hayang nye..... lalu jatuh la ia dan trkene la aku... sbb tulah aku dok wat mcm nk "TEMBAK" die ni ha...hahahaa^_^ mmg nk tembak btol2 pon kalo de pistol wktu ni tau...tp pistol air la kn...huhuu... sabo je la... maluw gilew dgn mkcik2, pkcik2, adek3, abg2, kakak2 kat situ..dah ler ramai org..aku la plg segan nye..sbb abesh bju aku basah....huh.... pastuh aku pon pe lg, pi la "NGADU" kat abg cayunk aku kn...hahahaa.....sgt memalukn ...but aku xkn lupe kn kenangan ni sbb aku gmbire btol wktu ni....xde pkir problem..rse "FRESH" giler pikiran ku.....
[pic telah di delete]


NEXT.....
ni pic aku dgn kak sue, kak sue ni nk tahu saper??? die la bakal "KAKAK IPAU SEPUPU"aku..huhuhu...
senng cerite kn,die ni xlme lg nk mndirikn rumah tngge brsame abg spupu aku......^_^org nye comeyh jerk.....die tinggi...tp aku dgn IEYRA la lg tinggi drdie...hahahaa..^_^maap ye kak sue,trkutuk sket plak...huhuhuhuh......
kitorunk mmg rapat la sejak kenal kn......huuhu....
ha,wktu ni kn,aku,ieyra,ngan kak sue tgah dok tnggu giliran nk brkaroeke dekat MP tu ha... tahu x MP uh kat ne???? alolololol....kat melake ler...hehehe...... nme pnjng nye "MAHKOTA PARADE" ~weee~ akhirnye slps 5 minit kemudian, kami dpt la jugak msok ke dlm box bulat uh...hahahaa....pe lg..... karoke lgu AMELINA la....
hahahaaa.......^_^
[pic telah di delete]



DEKAT tmpt men BOWLING "MP"
[pic telah di delete]


aku ni..kalo BAB2 mek pic sndiri serah je la pd aku!!!mmg pakar.....xde sape dpt tandingi "kepakaran" aku!!hahahaa.....
mesti de yg bengang dgr aku ckp mcm ni kn??? hahahaa... "OOh,my cousin,ko sakit hati x????"
relek la.....saje je mengisi kekosongn...aku ni kan kuat brkate3..hahaa^_^
[pic telah di delete]


"kAk sUe!!! bOLEh tEpi sKet x?? bg La sye "POSE" MAUT lu......ish....kak sue ni kn..........huhuhu..."
ha,,,saper nk tahu,aku kn,aku kn,aku kn.....
"JUARA" men dlm GAME ni...mcm xcye jer aku menng.....hahaha...aku kalahkn kak sue dgn dak ieyra....huhuhuh...oyeah!!!!~weeee~^_^
[pic telah di delete]


NEXT...
ni plak kitorunk pi JJ..lalu brgmbar di "F.O.S"!!
konon2 nk carik bju,aleh2 mek pic je lebih!!hahahaa.
bju satu ape pon aku xbeli kat sini!!hahaahhahaa...
lepas take pic ni kn, spupu aku ieyra,mek la pic sndiri plak, pastu die kene warning dgn org jge kedai uh!!hahahaa^_^aku ngn kak sue dah dok trgelak kat situ...ahahaa^_^ lawak3......tu lah...syok sndri lgi
[pic telah di delete]


FOOTNotE:...
waktu zaman JAHILIAH dulu...Pi "mc'd",pi men bowling,.semua ni xndtg kn faedah lngsong pada diri ucuuu....semua nye melalaikan diri ini dr mengingati ALLAH.. ya Allah,ampuni segala dosa hamba Mu ini yg sering alpa mengingatiMu..... (muhasabah diri)

2 comments:

Hazirah Izyan said...

dah macam kembar tige je aku tgk..hehe

ucuuu said...

kembar tp xserupe la wajah nyer...wakakakaa^_^