Saturday, July 18, 2009

Can I Have This DAY to forever...

AKU sgt SUKERbrgambau!!serius!!xtipuw saper2 pon..ini kebenaran nyer..hahaa^_^..ha,nengok3!!!mmg xdo KOJEr da....hahahaa^_^..
[pic telah di delete]

ha, td kitorunk yg sbonarnye kuar jap...pi jejalan kat "JJ"..huhu.. erm.....sblm pi,brgambau ler dulu kat dlm umah kitorunk jerk niyh..tmpat bese la kn,tuang tamu kami jadik mangsebrgambau aku!!hahahaa^_^... ini yg sbelah aku ni kn,syiera....kwn sebilik ku!!
[pic telah di delete]

U SEE my picture with DANIEL RADCLIFE!!hahaha
[pic telah di delete]

td,aku nk ngan syiera nk gak nengok citer "HARRY POTTER" ..nk sgt tngok...tp tiket xcukop untuk kami brlime la.. tiket de tok 4 org jerk...
jadik...aku dan syiera tlh brkorban demi rakan yg lg tige uh....
aku dgn syiera "bek" aw..bg dowank tngok,kami plak pi la nengok citer yg agak "sengal" gak la kn.... menyesal nengok citer uh!! dah la xseram..mcm...."tuuuuuut...." ish...menyesal3....bek tngok ice age3 lg bgosh aw!!xkesah la walopon dah nngok dgn "MY CAYUNK" wi tu kn,tp citer uh lg besh dr cerite yg aku dgn syiera nengok td!!wat abesh duet aku RM10.00 jerk!!ish!!
tp xperk la.....nasik dah jadik bubur....sabor jer ler.....kuatkn iman...huhu...
[pic telah di delete]

awi tuh wktu nngok citew niyh dgn "MY CAYUNK",aku xdpt mek gambau!!!sbb "MALUW3" sgt3 nk mek gambau depan "MY CAYUNK"kn...hahahaa..^_^skunk la mse nye brgambau...huhu^_^"ICE AGE3"besh!!seronok!!HOorEy!!
[pic telah di delete]-not sayang anymore-


nengok ler!!!akhirnye!!! OPTIMUS PRIME sudi brgambar dgn AKU setelah aku merayu,melutut,menonggeng,brguling3,smue la....hahahaa^_^..cayunk optimus prime dan "MY CAYUNK"gak..hehehe^_^
[pic telah di delete]


ni la teman3 serumahku...dr tepisYIEra,wASIL,KILA,FITrI..ade lg 2 org...wawa dan iely xikot,iely pi blek kl...wawa plak de meeting.. jadik kami berlime je la yg kuar niyh.....eiyh3!!!mne "UCUUU???" xleh kadik niyh gambau aku xderk!!!........ellow!!!!saper nk mek gmbau aku plak?????

YEAH!!aku dah msok!!wah....exited plak!!nk depan skali plak uh!!!ish!!tamak haloba btol la aku niyh!!wkaakakaka.....cop!!!bukan tamak....tp "BATAK"jerk...hahahaa.....
[pic telah di delete]


tgah dok3 pon leh posing!!!dah penat nau niyh!!brjalan jer mmnjng kn!!!hahahaa...
SYOk wow!!!!!!!rugi saper xikot kami!!hahahaa^_^

PEACE no WAR ker????? ye ker???ala...iye kn aje la...."iyayayayaya"!! aik???mcm ayat saper ye???~weeee~hehee...sowey la...trtiru lak..hahaha^_^ windue la kat my cayunk uh!!!asek ingat die jerk.........:'(erm......
hey3......kitorunk pkol 7 bru blek la....shopping2!!!yesh!!time to shopping dan mnghabesh kn duet!!wakakakaa.....but...beringat2 gak ler...huhu^_^
[pic telah di delete]

Daaaaaa.........xtahu nk wat pe lg...asek pikir kn bile la aku nk pkai kete3 yg berade di bawah tuh yer???????harap3,boleh la aku pkai salah satu nye suatu ari nnti!!!hehehee^_^...moh3..kiter pilih nk yg ne satu!!!!!uit......................!!^_^merelakn ajer....


BUKTI!!!!keluar pd 18 JULY 2009!!haahaha....xdo keje...gillaq sbentar!!
nk kete tuh!!!!nk smue!!!!sape yg nk belikn tok ucuuu????please....belikn....ucuuu merayu niyh!!
ngeh,ngeh,ngeh!!!^_^


FOOTnOTe:...
dah xkn jejak da wayang ni.. brjnji dgn diri sndiri...^_^..InsyaAllah.. Allah akan mmbantu org2 yg hendak berubah ke jalan Nya...>_<

No comments: