Wednesday, March 21, 2012

~cUbA yAng tErbAiK~

Bismillahhirrahmannirrahim....
Assalamualaikum wbt..
Sahabat-sahabat Ucuuu, Syukran atas penantian yang terlalu lama agaknya..
Mulai dari hari ini, InsyaAllah, Ucuuu akan cuba 'istiqamah' untuk 'update' blog Ucuuuu yang terlalu lama Ucuuu tinggalkan ini. Alhamdulillah.. Setelah ujian yang agak berat Ucuuu lalui baru-baru ini telah menyuntik suatu 'SEMANGAT' baru dalam meneruskan Dakwah dalam penulisan. Ucuuu akan cuba yang TERBAIK bagi memenangi hati insan-insan yang selalu menjenguk blog Ucuuu ni..
Walaubagaimanapun, Ucuuu nak ucap ribuan terima kasih sekali lagi kepada semua 'follower2' Ucuuu di sini.. Hanya satu yang Ucuuu harapkan, iaitu kita memperoleh ilmu yang bermanfaat dan berguna untuk kita semua di sini..  InsyaAllah, Ucuuu sangat berlapang dada jika segala komen dan kritikan yang membina daripada semua dapat di beri untuk Ucuuu memperbaiki lagi gaya penulisan Ucuuu dari hari ke hari.. InsyaAllah.. Syukran Jazilan kepada yang menyokong.. Pastikan sahabat-sahabat semua menjenguk blog Ucuuu selalu ya..^_^...
Akhir kalam dari Ucuuu,
"Tingkatkan KEIMANAN dan KESABARAN, moga kita menjadi insan yang tinggi KETAQWAAN dan KECINTAANNYA kepada ILAHI.. InsyaAllah..^_^.."

No comments: