Wednesday, January 27, 2010

whAt tO dO????

nOthing To dooooo....
bowrink nyerk la kalo xde bnde nk buat kn....'
pg2 aku masok awl sket kelas encik saiful..sbb tgahari kene pi BANK...adoi...xsyok nyek la...
hahaha...
erm...pkol 10 lbih,aku,kak ain,soed,encik azhar, dan jugak dr.zul menaiki kete syarikat menuju ke BANk..xsyok nye..sbb xmuat kn...patot nye sediakn lah VAN ke...hahaha...lebih2 lak aku ni...
erm....then skunk ni xtahu nk buat pe la...bowink nyek....huhuhuhuhu......
dok je la dlm library ni..dgn mnggunakan lap top wasil yg comeyh loteh ni kn...susah tol aku nk taip....jap gi aku bakal di nobatkan sebagai kakak2 naqibah kpd student2 sem1 dip intake januari,.
cuak lak rse.....ya allah kuatkanlah hamba mu in9i...supaya xde perasaan gemuruh dlm hati ku ini....supaya aku dpt brjuang dgn cemerlang nye di jln MU YA ALLAH..amin ya rabbalalamin....

skunk,aku nk pi kelas ARAM..after kelas aram,ade meeting isc dan jugak C&C....harap smue nye brjalan lncar...InsyaAllah....maosk kelas dulu..tata..hahaha....salam...

No comments: